.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كشف جسد نوجوان 17 ساله بابلي در آب‌بندان

مدير عامل سازمان آتش نشاني بابل گفت: پس از گذشت شش ساعت با تلاش ماموران سازمان آتش نشاني، جسد نوجوان 17 ساله بابلي در آب‌بندان روستاي درزيكلاي نصيرايي بابل كشف شد.

همايون مرتضوي اظهار داشت: طي تماس تلفني با ستاد فرماندهي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني بابل مبني بر غرق شدن يك نوجوان 17 ساله در آب‌بندان درزيكلاي نصيرايي، بلافاصله ستاد فرماندهي، آتش‌نشانان ايستگاه يك را به همراه دو دستگاه خودروي عملياتي و 9 نفر نيرو به محل مورد نظر اعزام كرد.
وي بيان داشت: مشاهده شد كه لباس فردي در كنار آب‌بندان قرار داشته و به گفته شاهدان عيني، نوجواني 17 ساله در حال شنا كردن بود كه به دليل آشنا نبودن با فن شنا و برداشت شن در منطقه كه سبب افزايش عمق آب‌بندان به شش تا 15 متر مي‌شود؛ غرق شد.
مرتضوي تصريح كرد: نيروهاي عملياتي در كمترين زمان ممكن اقدام به جستجو براي يافتن جسد اين نوجوان 17ساله كردند كه بعد از گذشت شش ساعت تلاش مستمر و با كمك غواصان جسد اين نوجوان در عمق هفت متري آب‌بندان كشف و به خانواده متوفي تحويل داده شد.
وي با ابراز تاسف از اين حادثه دلخراش به شهروندان بابلي هشدار داد؛ با توجه به فصل گرما و تعطيلات مدارس بيشتر مواظب نوجوانان خود باشند و از شنا كردن در رودخانه، نهرها و آب‌بندان‌ها خودداري كنند.
مرتضوي تصريح كرد: حريم‌هاي رودخانه‌ها خطرات و تهديدات زيادي را براي شهروندان در بر دارد.
مديرعامل سازمان آتش نشاني بابل با تشكر از تلاش شش ساعته گروه عمليات پرسنل خدوم آتش نشاني بابل از شهروندان خواست تا در صورت بروز هر گونه حوادث احتمالي با سامانه 125 تماس حاصل كنند/فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.